top of page

Klacht melden 
 
Met een klacht kunt u bij ons terecht. Door de klacht samen te bespreken zoeken we met u naar een oplossing. U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen via https://www.zzp-erindezorg.nl/klacht.

Er wordt dan binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken. U hoort uiterlijk 6 weken na het indienen van uw klacht of deze gegrond is of niet en welke vervolgacties hier mogelijk uit volgen.


Externe klachtenfunctionaris
U kunt er ook voor kiezen om uw klacht in te dienen bij de externe klachtenfunctionaris die ZZP-er in de zorg heeft aangesteld. Een externe klachtenfunctionaris zal u advies geven en bijstaan bij het formuleren van de klacht en het onderzoeken van de mogelijkheden om tot een oplossing te komen. Het doel is klachten zoveel mogelijk in een vroegtijdig stadium gezamenlijk op te lossen zodat een formele (schriftelijke) klacht wordt voorkomen. Natuurlijk heeft u altijd het recht om uw klacht direct in te dienen bij de klachtenfunctionaris van zzp-erindezorg.nl. Gebruik daar het online formulier voor: Contactformulier klachtenfunctionaris ZZP-er in de zorg www.zzp-erindezorg.nl/klacht

bottom of page